2013. december 10., kedd

Bannerek

Sziasztok. :D
Ma, mivel nem tudtam magammal mit kezdeni, kínomban nekiálltam a PhotoFiltre Studionak, hogy csinálok benne valamit. xD Szóval, hát ööm, ilyen "bannerek", vagy mik, nem is tudom, hogy fogalmazzam, hogy mik ezek születtek, valamilyen reklámozó cuccok. >.< Ezeket beillesztettem a történetek elé is, olyan figyelemfelkeltő céljából. :) Nem vagyok valami nagy grafikás, a PhotoFiltre se a legfejlettebb, legalábbis a PhotoShophoz képest, de viszonylag egész normálisra sikeredtek. Nektek mi a véleményetek róluk? Melyik lett a legjobb?
Szünetről 23-án fogok visszatérni. :)



5 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jók lettek a képek,egyszerűen fantasztikus és még a storykhoz is illik :D nekem a hate you love you képe tetszik a legjobban :D am kérlek had vegyem fel veled a kapcsolatot valahol,fb,csj vagy akár hol *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :)
      Amúgy a Facebookom ki van rakva oldalt a menü alatt :D

      Törlés
    2. Ja igen,látom,köszönöm és ne haragudj,hogy csak most vettem észre :)

      Törlés