2014. július 29., kedd

Haláltánc

Sziasztok! ^^
Mint említettem, itt már a versemet olvashatjátok. Nagy nehezen rávettem magam, hogy kirakjam, de nekem nem tetszik... Bár ki tudja, lehet, hogy nektek fog. :D

Haláltánc


Szemeimre feketeség borul,
Az erdőt körülveszi egy burok.
Hallom, ahogy Holdra üvöltő,
Zajt és káoszt teremtő
Farkasdal hív.

Futok, rohanok, de mégis...
Semerre nem jutok.
Menekülök, de merre s hová?
S mi az, mi kényszerít rá?
Még nem tudom.

Csak úgy érzem,
Hogy valami csendben,
Lesben állva vár rám,
Bár jó lenne, ha tudnám,
Ha tudnám, mi az.

Táncolok, lábam magától jár,
Az óra éjfélt kiált.
Lassan a fák lekonyulnak,
Érzéseim eltompulnak.
Mi történik?

S ekkor a sötétség ura hív,
Tudom, közeledik a vég.
Belém nyilall a fájdalom,
Bár már rég tudom:
Úgyis a végzetet keresem.

2 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszett ^^ én alsóba írtam egy hasonló verset, anyám meg bedobta a füzetet, amibe írtam a tűzbe, és (most figyelj) letiltott az animékről x,D Mikor azoknak semmi köze nem volt hozzá, most mond meg xdd

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :3
      Lol xD Én animékről sose lettem letiltva, csak általában látványosan unta mindig is, ha azokról beszélek xD

      Törlés