2013. november 16., szombat

Visszaállítás xD

Már hülyének fogtok nézni, komolyan mondom.:D Tegnap írtam bejegyzést arról, hogy négynaponta lesznek részek, az is Hate you, love you-ból. Téves riasztás. Nem. Az úgy volt, hogy amíg nem sikerült összehozni pár részt az Ich bin nicht ich-ből, addig lesz abból, de ma sikerült befejezni azt is. Hamarabb befejeztem, mint eredetileg terveztem, mert kb. 8-10 részt akartam belőle, de nem nagyon láttam az értelmét annak, hogy nagyon elhúzzam, szóval az Ich bin nicht ich hétrészes lesz.
A lényeg: marad a kétnaponta posztolás, úgyhogy holnap jövök az Ich bin nicht ich 6. részével, és csak azután veszem le szünetről a HYLY-t és hozok részt abból is.

1 megjegyzés:

  1. Nah jó xD már kezdesz össze zavarni xDD nah mind1 :-D a lényeget megértettem :-D ^^

    VálaszTörlés